دانلود اینترنت دانلود منیجر (IDM)

به نام خدا

در این قسمت یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به نام اینترنت دانلود منیجر را جهت دانلود در «دانلود پک» درج می کنیم. نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200.000 کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. ادعا شده است که IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

پیش از دانلود اینترنت دانلود منیجر، آشنایی با برخی از قابلیت های آن خالی از لطف نیست:

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 5.14 Build 3:
– نصب سریع و آسان نرم افزار
– افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
– قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
– بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
– ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
– ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
– پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
– قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
– دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
– سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
– پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
– پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
– پشتیبانی از زبان فارسی

ضمن اینکه متاسفانه این برنامه از مرورگر سفری پشتیبانی نمی کند.

این هم از لینک دانلود اینترنت دانلود منیجر 5.14:
Internet Download Manager 5.14 Build 3

پسورد این فایل فشرده: downloadpack.wordpress.com

جستجوهایی که می تواند منجر به یافتن این پست شود:
دانلود+idm
دانلود اینترنت دانلود منیجر
دانلود سریع
دانلود نرم افزار دانلود منیجر
دانلود idm

23 پاسخ

  1. دوست غزیز این برنامه شما قابل اجرا نیست و سریال نامبر میخواد ضمناً فایل جنابعالی تروجان هم داره
    ******************************************************
    دانلود پک:
    دوست عزیز این فایل قابل اجرا هستش؛ نشون به این نشون که خود من از همین برنامه استفاده می کنم
    برای شماره سریال هم باید خدمتتون بگم که شما باید بعد از نصب IDM، ابتدا از اون خارج بشین، سپس در حالیکه IDM فعال نیست، فایل کرک رو به همون آدرسی که برنامه رو نصب کردین، کپی کنین؛ بعد باید یک بار اون فایل رو اجرا کنین و به همین راحتی دوباره IDM رو راه اندازی کنین.
    ضمنا تمام آنتی ویروس ها با پچ Patch ها و کرک Crack ها مشکل دارند و این پیغام را می دهند که فایل های مورد نظر شما خطرناک یا ویروسی هستند ولی در این مواقع شما نباید به اونها توجهی بکنید.
    امیدوارم یک بار با دستورالعمل فوق، جلو بروید و اگر مشکل دیگه ای براتون پیش اومد، بهم بگین تا راه حل دیگه ای رو بهتون بگم.

    • سلام. من این برنامه را با موفقیت نصب کردم اما بعد از 2 هفته پیغام داد که باید رجیستری بشه من باید چیکار کنم لطفا سرییییییییییییییییییییییییییییع ،منتظرم

    • سلام دوست عزيز.
      من تو جستجويي كه كرئم به اين صفحه رسيدم. خيلي وقتم هست كه اين برنامه رو دارم. اما خواستم سوالم رو اينجا بپرسم بلكه شما كمكم كني.
      چند باري شده كه من فيلم كه دانكود ميكنم تقريبا تا اخرش كه ميرسه ارتباط سرور قطع ميشه و ديگه خوده دانلود منيجر هم رسيوم نمي كنه.
      فكر كنم كه خوده شمام به اين مشكل بر خورده باشين كه وقتي ميري تو وحيط برنامه اون حجم و اون فايب ناقص تو خود برنامه هست ولي هيچ جوري نميشه كه اين فايل يا همون فيلم رو از برنامه در آورد برون. بدبختانه معمولن هم وقتي درصد دانلود مي رسه به 90 به بالا اين اتفاق مي افته!!!!!
      اگه راه حلي هست ممنون ميشم كمكم كنيد.

  2. سلام من هم همين مشكل رو دارم . برنامه را دانلود كردم ولي سريال نامبر مي خواد و اين كار رو كه گفتين كردم ولي باز درست نشد .
    ***********************************************
    دانلود پک:
    شما و دوست عزیز قبلی، حتما یک بار برنامه را اشتباهی نصب کرده اید (شاید از آخرین دفعه ای که ویندوز را نصب کرده اید) و این نصب اشتباه باعث می شود که یکسری مشخصات در رجیستری ویندوز ذخیره شود که این مشخصات باعث می شود که شما دیگر نتوانید از برنامه تان استفاده کنید.
    ولی به هر حال راه حل آن هم وجود دارد و این راه حل، استفاده از برنامه ای است که آن هم در «دانلود پک» درج شده است. برای استفاده از این برنامه ی بسیار پرکاربرد که حجم بسیار کمی هم دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده است، فقط کافی است از منوی اصلی سایت به بخش «دانلود» بروید و در آنجا برنامه ی «تمیز کننده ی رجیستری ویندوز» را دانلود کنید؛ شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود با پاک کردن فایل های مزاحمی که اجازه ی استفاده از IDM را به شما نمی دهند، دوباره برنامه تان را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

  3. سلام ممنون از برنامه خوب و مفيدتون من برنامه رو نصب كردم و خيلي راحت تونستم بدون

    مشكل برنامه رو كرك كنم و استفاده كنم نميدونم چرا بقيه دوستان نميتونن.به هر حال ازتون

    ممنونم به اميد ديدار

  4. یه مشکل در نصب این برنامه روی سیستم من ایجاد شده:
    هنگام نصب فرمی از من میخواهد که من انرا پر میکنم در پایان این فرم از من یکserial numberمی خواهد من اون سریال نامبر را از کجا بیاورم ؟؟؟
    کرکش هم نصب کردم نبود
    **************************************
    دانلود پک:
    نکته ی اول اینکه برای کرک نرم افزار باید به این شکل عمل کنید که بعد از نصب ابتدا بر روی آیکون سبز رنگ این نرم افزار بر روی Taskbar و در کنار ساعت ویندوز، راست کلیک کنید و سپس با انتخاب گزینه ی مناسب از این برنامه خارج شوید. سپس فایل کرک برنامه را به همان آدرسی که برنامه را نصب کرده اید، کپی کنید و آن را اجرا کنید. (و به این ترتیب است که عملیات کرک به صورت موفقیت آمیزی انجام می شود.)
    نکته ی بعدی اینکه اگر عملیات کرک به هر دلیلی درست انجام نشد و یا همانطوری که شما گفته اید، برنامه فرمی را به شما نشان داد که طی آن شماره سریال را از شما خواست، شما باید دوباره اینترنت دانلود منیجر یا همان IDM را نصب کنید. منتها اگر بعد از نصب این برنامه،بخواهید بدون اینکه فایل های باقی مانده ی آن در رجیستری را پاک کنید، اقدام به نصب مجدد برنامه بکنید، باز هم با مشکل قبلی خود مواجه خواهید شد. بنا بر این بایستی ابتدا با نصب و استفاده از این برنامه ی بسیار پرکاربرد و کم حجم برنامه ی تمیز کننده ی رجیستری ویندوز، یک بار رجیستری خود را پاکسازی کنید، سپس دوباره اینترنت دانلود منیجر را نصب کرده و آن را کرک کنید. به همین راحتی…

  5. سلام جون مادرتون کرک این چطوری من نمیتونم اعصابم خورد شده باب من ناشیم خوب
    ***************************************************
    دانلود پک:
    دوست عزیز شما می توانید با خواندن نظرات کاربرانی که قبل از شما نظر داده اند، جواب تشریحی و مفصل خودتون رو دریافت کنین.
    یعنی اگر اولین باری است که میخواهید برنامه رو نصب کنین، باید بعد از نصب، از برنامه خارج شده (یعنی حالتی که آیکون این برنامه سمت راست و پایین صفحه – یعنی جای ساعت) دیده نشود.
    سپس فایل کرک رو به همون آدرسی کپی کنین که برنامه رو نصب کردین. و در مرحله ی آخر فایل کرک رو اجرا کنین
    ولی اگر یک بار کرک رو اشتباهی نصب کردید یا به هر حال به مشکل برخوردید، برنامه ی بسیار کم حجم تمیز کننده ی رجیستری ویندوز را از لینک انتهایی همین توضیحاتی که دارین میخونین، دانلود کنید، سپس IDM رو از طریق کنترل پنل از سیستم خودتون پاک کنید.حالا یک بار رجیستری خودتون رو پاکسازی کنین و دوباره اقدام به نصب IDM بکنید (به طریقه ای که در مرحله ی اول توضیح دادم). و اگر پیغامی آمد که از شما شماره سریال خواست، Cancel را بزنید. به همین راحتی مشکل شما برطرف میشود. ضمن اینکه تمام این مراحل کمتر از 10 دقیقه طول می کشند.

    http://downloadpack.wordpress.com/2008/08/20/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%db%8c-%d8%b1%d8%ac%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%88%db%8c/

  6. سلام
    آقا مرسی واقعا ممنون بلاخره حل شد واقعا ممنون که این همه با حالی
    یا علی
    *******************************************
    دانلود پک:
    خیلی خوب است که راهنمایی ای که خواسته بودید، پی گیری کردید.

  7. سلام.
    من هیچ جوری از هیچ سایتی نمی تونم فایل با حجم بیشتر از 1 MB رو دانلود کنم. ناقص دانلود می کنه. تورو خدا کمکم کنید.
    *****************************
    دانلود پک:
    این مشکل شما ارتباطی به IDM ندارد؛ چرا که حتی نسخه ی Trial یا همان آزمایشی این برنامه نیز محدودیتی برای فایل مورد دانلود ندارد. به هر حال نمی دانم که مشکل شما به چه چیز دیگری بر می گردد.

  8. اقا دستت درد نکنه .مارو به نوایی رسوندی×!!!!!

  9. این دوستمون حق داره.
    قبلا IDM را نصب کرده بودم بدون مشکل کار میکرد. بات بعد از ابدیت نرم افزار دیگه کار نکرد. با راهنمایی شما هم نصب نشد. رجیستری را هم پاک کردم ولی ظاهرا IDM درس ما را خونده. نمی دونم چه کنم فکر می کنم نهایت باید ویندوز عوض کنم

    با تشکر

  10. اولا با تشکر از اون نرم افزار پکسازی رجیستری
    من به صورت دستی رجیستری را پاک کردم و مشکل حل شد یه بخش داره اکسپرت زون اونجا IDM را سرج کنید و هر چی پیدا میکنه دلیت کنید.
    البته بنده IDM را از یه جای دیگه گرفتم
    Internet Download Manager_v5[1].14_build_4_freep30.com
    بدون مشکل کار میکنه

    توصیه به دوستان اینکه همه اش دنبال این نباشید از سیر تا پیاز را برای شما بگند یه خورده خودتون ابتکار به خرج بدین. من از بچه خودم که سه سالش هستش همیشه یاد میگیرم چون عادت داره روی هر چیزی کلیک می کنه ببینیم چی میشه!! البته روی رایانه خودش!!!

    باز هم از اون نرم افزار قوی کلین رجیستری ممنونم
    حسن

  11. با تشکر از شما با استفاده از این برنامه چگونه میشود از YouTubeدانلود کرد؟

  12. به نام خدا
    سلام
    من آخرین ورژن ( IDM 5.16.3 )را از خود قسمت IDM آپدیت کردم ولی افزایش سرعت انجام نمی گیرد و اینترنت من ADSL 64 Ks می باشد و سرعت دانلود تقریبا 8 کیلوبایت بر ثانیه می باشد لطفا راهنمایی کنید.

  13. سلام دوست عزیز قبلا برنامه دانلود منیجرم تو هر وبی که باز میکردم و چیز اون لاین قابل دانلود بود اتوماتیک بالای صفحه میاومد ولی این مدتیه تنظیماتش به هم خورده لطفا راهنمایی کنید
    ضمنان بگین با این برنامه چطور میشه از یوتوب دانلود کرد
    مرسی

  14. دستت درد نکنه برای یاد دادن طریقه دانلود از یوتیوب.
    ممنون

  15. سلام.اول:من این نرم افزار را نصب کردم اما 2 هفته بعد رجیستری خواسته ازم.دوم:این نرم افزار رو میشه کامل خریداری کرد

  16. لطفا سریع پاسخ بدهید فوری فوتی

  17. لطفا سریال نامبر برنامه اینترنت دانلود منیجر را قرار بدهید

  18. خرابههههههه

  19. خرابههههههههه

  20. این چیه بابا جمش کنیییییییییییییید

  21. من یه برنامه که میخوام برنامه اینترنت دانلود منیجر هست که یک ستاره کوچیک در قسمت پایین ثبت میشه / ممکن آن را برام بفرستید / ممنونم

پاسخی بگذارید

  • تاریخ ما

  • دنبال‌کردن

    هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

